Die school voelt goed!

marketing voor scholen

Als school heb je te maken met een heel specifieke ‘klantgroep’ die zich on- en offline oriënteert. Jouw school heeft een eigen karakter, met pluspunten waarmee je je onderscheidt. De buurschool ook! Hoe zorg je ervoor dat ouders voor jou kiezen? Tegen elkaar zeggen: ‘Díe school? Die voelt gewoon goed’.

Lees verder Die school voelt goed!

Met praktijkverhalen win je sollicitant en klant

praktijkverhalen collega's

Voorjaar 2016 was ik actief opzoek naar een baan. Ik bekeek websites, zocht naar mensen die ik er kende. En was geïnteresseerd in verhalen van medewerkers. Hoe zagen ze eruit; jong, oud, beetje nep of sympathiek? Wat zeiden zij over sfeer, cultuur en werkzaamheden? Geloofde ik het? Werd ik er enthousiast van?

Hoe ik ontdekte welke verhalen mooi zijn.
En welke nog beter.

Lees verder Met praktijkverhalen win je sollicitant en klant