Die school voelt goed!

marketing voor scholenAls school heb je te maken met een heel specifieke ‘klantgroep’ die zich on- en offline oriënteert. Jouw school heeft een eigen karakter, met pluspunten waarmee je je onderscheidt. De buurschool ook! Hoe zorg je ervoor dat ouders voor jou kiezen? Tegen elkaar zeggen: ‘Díe school? Die voelt gewoon goed’.

Als je alles uit de kast wilt halen, zorg je dat elk contact met (nieuwe) ouders op eigen wijze bijdraagt aan een positieve indruk. Een sympathieke, transparante website is belangrijk, maar het zal niemand verbazen: ‘offline’ ervaringen geven de doorslag. Waar je kinderen naar school gaan wil je immers zien en ervaren!

Voorbeeld: Inbound marketing voor obs de Kinderboom
inbound marketing obs de kinderboom

Wil je meer weten? Mijn whitepaper ‘inbound marketing voor scholen’ staat voor je klaar. Ik hoop dat het je helpt alle fantastische punten van je school naar voren te brengen. En natuurlijk kun je altijd contact met me opnemen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *