Ik maak je wegwijs bij een inbound marketingtraject

Sympathiek in beeld bij je doelgroep

Hoe fijn zou het zijn als mensen al positief over je organisatie of school gehoord of gelezen hebben, nog voordat ze bewust op zoek gaan. Of bij je website denken: dát ziet er goed uit! Bij inbound marketing doe je er – planmatig – alles aan om op de juiste momenten bij je doelgroep in beeld komen. Je laat zien dat je snapt wat zij belangrijk vinden.

Inbound marketing is maatwerk. De manier waarop je naar buiten treedt, moet echt bij jou passen, én bij  je doelgroep. Dat bepaalt jouw mix van on- en offline. ‘Schoolvoorbeeld’? Lees het blog ‘Die school voelt goed‘.

Hulp nodig bij het inbound marketingtraject?

Een inbound marketingtraject bestaat uit een aantal stappen. Het wiel hoef je niet uit te vinden;  ik maak je wegwijs.

  1. Klantgroepen in beeld brengen
  2. Customer journey uitstippelen
  3. Maken en beheren van een contentkalender
  4. Bepalen van KPI’s
  5. Workshop ‘Persbericht’

 Kijk hier voor het dienstenpakket voor scholen.


← home