Die school voelt goed!

marketing voor scholenAls school heb je te maken met een heel specifieke ‘klantgroep’ die zich on- en offline oriënteert. Jouw school heeft een eigen karakter, met pluspunten waarmee je je onderscheidt. De buurschool ook! Hoe zorg je ervoor dat ouders voor jou kiezen? Tegen elkaar zeggen: ‘Díe school? Die voelt gewoon goed’.

Lees verder Die school voelt goed!

Het verhaal van je bedrijf 3x benut

recruitment, interne slimme kruisbestuiving tussen communicatie en marketingDruk, tijd te kort? En altijd op zoek naar nieuwe manieren om je organisatie te profileren, te verbinden? Als recruiter, afdeling Interne Communicatie (IC) en Marketing herken je dat vast. Stel je voor dat je tijd zou kunnen besparen door één verhaal drie keer te benutten. En dat dat bovendien een mooie plus zou betekenen voor jouw eigen, specifieke missie. Intern én extern. Naar klanten, sollicitanten en medewerkers. Dat is eenvoudiger dan je misschien denkt.

Benieuwd? Lees verder Het verhaal van je bedrijf 3x benut