Visie, missie en kernwaarden zijn vaak een product van degenen die sturing geven aan een organisatie of bedrijf. Nu alleen nog de implementatie in de organisatie.
Lees verder Balans tussen boardroom & brandingHoe zorg je voor een sterk merk?
Een sterk merk is belangrijk. Mensen hebben het eerder op het netvlies en willen ermee worden geassocieerd. Een ‘sterk merk’ geeft een goed gevoel. Niet alleen weggelegd voor Coca Cola en Apple, ook de buurtschool kan een sterk merk zijn.
Het personeelsblad: tool in internal branding
Branding – werken aan een sterk merk – helpt om je als werkgever te profileren. Je zittende personeel is het levende bewijs hoe boeiend, uitdagend en kansrijk het is om juist bij jou te werken. Het personeelsblad verbindt en informeert. Hoe zet je het in?
Lees verder Het personeelsblad: tool in internal brandingVisie en lef op Texel
De gemeente Texel staat voor de uitdaging bestuurlijk zelfstandig te blijven, terwijl het takenpakket groter wordt. “Waar vinden we de beste kandidaten voor een nieuw managementteam?”
Lees verder Visie en lef op Texel